Mc

Boka MC lektioner via elevcentralen eller ring vår reception.

Telefon: 08-7165504.

Första körlektionen?
Innan du börjar köra med oss så behöver du skriva in dig som elev på skolan.Efter det så får du ett lösenord som gör att du kommer in på elevcentralen.

Mc
Reco logo
Glad man kör bil

Stegen till körkortet

Drömmer du om att ta MC-körkort?

Känna friheten i ett smidigt fordon som enkelt tar dig fram. Känna dofterna omkring dig, och vinden när du ökar farten. Det är många känslor förknippade med körning av motorcykel.

Oavsett om du har kört tidigare eller är nybörjare så anpassar vi utbildningen efter dina behov. På manöverbana hålls de flesta av våra lektioner med två elever tillsammans med en lärare. Vänta inte för länge med att boka in dig på utbildningen. Du vill säkert hinna njuta lite av säsongen på egen hand innan den är slut.